درهمایش بین المللی بازاریابی و فروش خدمات بیمه انجام گرفت؛

درهمایش بین المللی بازاریابی و فروش خدمات بیمه انجام گرفت؛

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، صبح روز شنبه 13 آبان ماه 1396 در "همایش بین المللی فروش خدمات بیمه" با حضور برایان تریسی استاد و سخنران برجسته بازاریابی بین المللی از محصول جدید بیمه رازی با عنوان "بیمه زندگی آینده ساز " رونمایی شد.

محمود امراللهی مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان ساخت: شرکت بیمه رازی محصول جدید خود را که با خرد جمعی و کار گروهی توليد شده را به بازار بیمه و نسل جوان عرضه خواهد کرد تا آینده کشور خود را بسازند. این محصول توسط بیمه مرکزی تایید شده و هم‌زمان با سالروز ۱۳آبان ماه از آن رونمایی شد.

مدیر عامل بیمه رازی افزود: صنعت بیمه بایستی در زمینه بیمه های زندگی احساس نیاز واقعی را در مردم ایجاد کند که این امر نیز جزء اهداف شرکت بیمه رازی است و هدف از برگزاری همایش مذکور را اطلاع رسانی استراتژی شرکت، شروع آموزش حرفه‌ای برای شبکه فروش و کسب دانش و تجربه از استاد برجسته "برایان تریسی" عنوان کرد.

مدیر عامل بیمه رازی افزود: سال گذشته ۳۷۰۰ میلیارد تومان در کشور بیمه زندگی فروخته شده است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های شرکت بیمه رازی ایجاد توازن در پرتفوی و افزایش سهم بیمه زندگي است. از جمله برنامه‌های در دست اجرای شرکت بیمه رازی اعطای میز کار به نمایندگان فروش بیمه زندگی در شعب و واحدهای اجرایی، برنامه‌ریزی برای جلب نمایندگان، تبلیغ گسترده برای فروش بیمه‌های زندگی، تدوین طرح‌های انگیزشی با تسهیلات متنوع برای شبکه فروش، تأکید به پرداخت سود مشارکت و طراحی محصولات جدید است.

 

 

 

 

  • تاریخ درج: 14 آبان 1396
تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت بیمه رازی می‌باشد.
طراحی سایت و سئو توسط کاسپید